Kızlar herkese iyi akşamlar geçenlerde bir post açmıştım kızım aradı topallıyor diye çocuk nöroloji doktoruna gittik rahatsızlığımız ın geçmişini yani hikayesini dinle de bizden daha sonra kişisel gelişim uzmanına yönlendirdi oradaki doktor hanım kızıma çeşitli oyunlar yaparak onu testten geçirdi biraz dikkat dağınıklığı olduğunu söyledi şöyle ki bize 6 ay sonra tekrar çağırdılar kişisel gelişim doktoru ise bize bir zeka ve seti almamızı söyledi nörolojioloji doktoru da gelişimi gayet iyi dedi şöyle ki kızımın ayağında yani ağrıyan ayağında küvezde kaldı zaman kalsiyum yanı oluşmuş doktor ise plastik cerrahi ne yönlendirdi ona göre 6 ay sonra kesin teşhis koyarız dedi yani ben gelişimle çocuğumun ayağındaki o problemin arasındaki baği anlamadım aranızda doktor hemşireye belki bu konu ile bilgisi olan vardır diye buraya yazmak istedim plastik cerrahi yeni de en kısa zamanda gitmeyi düşünüyoruz yani bugün gittiğimizde sadece gelişime bakıldı onun haricinde bacağında ki o aksamayla ilgili bilgi verilmedi onun için buraya yazma gereği duydum yardımcı olursaniz sevinirim 🙏❤️