Arkadaşlar geçen hafta çok yoruldum ve bebeğimi babasına bıraktım ben biraz dinleneyim dedim oda divana koymuş ikeanın yüksek değil tek kat yatak alçak divanlardan.. emziğni alaym masadan derken düşmüş yere emekler pozisyondaydı diyor biraz ağladı ilk başta çok korktk uyutmadık falan iyiydi..herhangi biyerinde birşey olmadığı için doktora hemen görtümedik snra 4 5 gün sonra kusması olmaya başladı 2 3 gündür böyle huysuz.. o düşmeden olabilirmi 7 aylık bebeğim zaten çok aşırı kusan bebek ama 6 ayda ek gıdaya geçince azalmıştı bide alerjik bebek.. düşmeden olabilirmi kusması huysuzluğu yoksa dişten alerjidenmidir aradan 4 5 gün geçti çnkü 😭😭