Kızlar merhaba
Bebeğim 2ay 19 günlük 3 4 gündür sürekli uyuyor ben uyandırıyorum emzirmek için ve gündüzleri eskisi kadar aktif değil. Geceleri de aynı şekilde ben uyandırıp emzirmesem sabaha kadar uyur sanki. İçim hiç rahat değil acaba bir rahatsızlık sebebi mi vardır altında ? Ağlama huzursuzlanma vs de yok 🙁