Kızlar 6 gün önce apandisten ameliyat oldum 3 aylık bebeğim var 2 gün hastanede kaldım ameliyattan dolayı 18 saat aç kaldım sonrasında hep hafif şeyler yedim meyve suyu kek gibi bebeğimde mama ile beslendi şuan evdeyim daha tam olarak sütüm yetmiyor bebeğime süt mama karışık gidiyoruz sütüm kendini toparlar mı yine bebeğime yeter mi başına gelen var mı üzülüyorum bu durumdan