Merhaba bayanlar
Kızım 3 ay 22 günlük, onunla çeşitli aktiviteler yapıyorum bunların dışında da sizden tavsiye bekliyorum çünkü bazen çocuğa hep aynı şeyleri yapıyormuşum gibi geliyor ilgisini kaybetmesini istemiyorum Aynı zamanda da gelişimine en doğru şekilde desteklemeye çalışıyorum şunları yapıyorum canlı renkleri olan resimli kitaplar okuyorum resimlerde kileri işaret ederek onların ne olduklarını ve renklerini söylüyorum renkli halkalar ımız var Onların renklerini tekrar ediyorum elleriyle tutması için çalıştırıyorum bir de çıngırağı mız var Onu kolaylıkla kavrayıp sallaya biliyor Bunun dışında dokun Hisset kartları mız ilk kelimelerim ilk hayvanlar gibi kart oyunlarımız var Ben daha çok dokun Hisset kartlarını ve kontrast renklerin olduğu ilk kelimelerim kartlarını kullanıyorum Peki onun dışında Sizler ne yapıyorsunuz? ( Bu arada yazım yanlışları için kusura bakmayın sesli klavye ile yazıyorum)