Merhabalar sevgili anneler. 2 buçuk yaşındaki Oğlumun göz altları morardı. Sürekli yüzünü ağzını burnunu gözlerini kaşıyor. Doktora götürdüm şurup damla vs verdi ama hiçbir şey fayda etmedi. Hala elleri yüzünde sürekli. Var mı bu durumu yaşayan? Nasıl bir yöntem izlediniz iyileşmesi için?