Aysima50 oğlum 11 aylık büyüdüğü için öyle uyuyoruz cidden asırıııı konforlu. kendi yuvarlanıp emip babasına geri yuvarlanıyor. ama sizin bebeğiniz sanki daha ufakmış. uykuda gaflettir yani allah korusun. birde yatagın üç tarafına korumalar monte ettik. oğlum bir kere yataktan düştü aklımızı yiyorduk acile kostuk ettik aklınızda olsun önce emniyetinizi alın