uzaydabiryolcu Evet şu sıralar çok başlık açılıyor bende açtım holo? Bitcoin yeni hesap açtım paribudan ne zaman almalıyım şuan alayım mı hiç bişey bilmiyorum konu işe alakalı cüzi bir miktar yatıracağım zaten beni bi aydınlatırmısınız
uzaydabiryolcu uzaydabiryolcu yani sürekli takip mi etmek gerekiyor yükselişe geçerse hemen satabiliyor muyuz ?
Vanilya uzaydabiryolcu Bende yeni girdim yavaş yavaş çözüyorum. Birde bir kaç arkadaşım var onlar bu İşte yıllardır. Onlardan tüyo almaya başladım iki gündür. Düşükken aldım koydum. Bınance tr kullanıyorum. Al sat yapıcam bu aralar. Sonra bir tane de öneri ile sabit kalıp iki coin arası al sat yapıcam
Aslanmamy uzaydabiryolcu yasal olan sadece btc turk oradan alın en düşük olandan alın uzun vadede düşünüyorsanız unutun gitsin ama al sat yapacaksanız eğer sürekli takip edin yükselince satın düşünce tekrar alın ama sürekli takip etmeniz lazım
uzaydabiryolcu Mom064 sanane 😂😂😂 böyle bir başlığa rahatsızlanan ne diye geliyorsun hadi başka kapıya
Hiranur2010 Mom064 ya insanlar 1000 tane aynı postu acıyor zaten. Buna mi takıldın gerçekten gereksiz bi yorum olmuş kusura bakma 🤣
uzaydabiryolcu RabiaBeyda ne aldın bird ekilmiş bilgisi soruyor canım onuda bi halledeyim yatırayım para bende alıyorummdüşüşte sanırım
uzaydabiryolcu Vanilya binance çok profesyonel yazmışlar birde baya kimlik bilgisini arkalı önlü istiyor bi güvenemedim
Organikumos Vanilya canım ya binanceye bakiye attım Papara dan ama hota gönderemiyorum bir türlü bir tarif etsene bana ya delircem
Pepito Vanilya nece konusuyorsunuz canim benim. biz en son borsada kaldik eski kafalar. hic anlamiyorum bu coin moin islerinden. İlk defa basliga da tikladim okudum. Holo’yu hoppala gibi bisey saniyodum bunlari okuyana kadar 🤣🤣🥲
RabiaBeyda uzaydabiryolcu paribuyu eşim çok aktif kullanıyor sıkıntı yaşamadı çekmekte de yatırmakta da.tek sorunu gece kitleniyor belli bir süre diğer uygulamalara güvenemedim
Vanilya uzaydabiryolcu Evet çok karışıktı ama arkadaşım anlattı dün akşam güzelce. Onun Twitter da falan takipçileri varmış. Ben kullanmıyorum. Onlara da böyle anlatıyormuş falan iyice öğrendim
uzaydabiryolcu Mom064 sen böyle yazdın biz kaybettik 😂😂 neyin kafası bu Allah aşkına ilgilenmediğiniz konulara böyle yorum yaparak bi halt olmuyorsunuz
Marinedeniz Mom064 tersleyecekseniz ne diye yorum yapiyorsunuz laf sokmak icin girmissiniz posta resmen hic acmayin rahatsiz oluyorsaniz
Vanilya PortakalliKahve Şu anlık özetle al sat yapıcaz dedi. Bekle dedi. Hislerine güven oynama yapma sürekli dedi. En yüksek piki buymuş olmaz deme olur dedi.
uzaydabiryolcu Aslanmamy direk btc diyorsun yani karışıklığı çözdüğüm gibi oradayım yanlız kimlik arkalı önlü istiyor bu bilgileri verirsem sıkıntı olur mu korkmadım değil
uzaydabiryolcu Mom064 kendinle çelişme 😂 ilgileniyorsan ne diye laf yetiştiriyorsun ?? Bıkmışmış ay kıyamam 😂😂😂