Ikrazumra19 EgeveAlyaninannesi yıllar önce spor yaparken yanlış duruştan dolayı kıtt diye bir ses geldi hemen hareketi bıraktım ama olan olmuş. Birkaç gün ağrıdı sonra bir sabah uyandım felç geçirmiş gibi kitlenmiştim. Başımı omzuma yaslamış gibi yamuk duruyordum baya bildiğiniz felçli insan pozisyonu. Neyse 3-4 ayrı hastane ve doktor gezdim MR vs çekildi acil ameliyata almak istediler. Ameliyat istemedim sonra manuel terapi uygulayan bir doktor buldum ve adam beni 2 seansta felçli halimden kurtardı. Tam rahatlamak için 2-3 seans daha gittim. Ama tabi bu geçici çözüm oldu ağır kaldırınca, fazla aşa bakınca, uzun süreli kitap okumalarımda, uykuda sebepsiz vs yine nüksediyor. Ağrısı enseme 200 kilo biri oturmuş gibi aşa doğru baskı oluşuyo. Kürek kemiklerime kulunç oluşmuş gibi şiddetli ağrı oluşuyo. Öyle bir ağrı ki balyozla kemiklerimi kırıyolar sanki. Boyunluk kullanıyorum düzenli kullanınca 1 haftaya ağrısı dinebiliyor ama o süre ömrümden 10 yıl götürüyo.