Merhaba sevgili anneler, bebeğim 3 ay 11 günlük. Sağarak anne sütü veriyorum. Normalde beslenme saati gelince ağlayan, biberonu aç olduğu için hızlı hızlı çeken çocuk gitti iki gündür. Zorla içiyorum sütü. Her zaman içtiği miktar fazla da değil. Atak döneminde de görünmüyor, niye böyle yapıyor sizce? 🤦🏻♀️ Başına böyle bişey gelen var mı, nasıl bir yol izlediniz? Biberonla ilgili bir durum olabilir mi acaba?