Selamünaleyküm dostlar.. Kızım 1,5 yaşında, 2 yaşına 7 ay var ama ben şimdiden hazırlıklarını yapmak istiyorum, bu arada aile içinde olacağız ama ben fotoğraflarda güzel anıları kalsın diye özenmek istiyorum.. Geçen doğumgününde, keşke süslerini yapmaya erken başlasaydım diye çok hayıflandım.. Şimdi eskisinden farklı olsun istiyorum, fazla masrafta olmasın istiyorum.. Eskisinde maket 1 rakamı yapmıştım, ondaki çiçekleri söküp 2 rakamı yapayım diyorum..Eskisi bu şekildeydi..Salıncağınada çiçekler yapmıştım..
Doğumgünü pastasını kendim yapmıştım, şimdi pamukpirenses kürdanlı pasta yapayım diyorum..

Elimdeki malzemelerde balon, iyiki doğdun yazısı, masa örtüsü aynı olacak ama ben bu konsepti nasıl değiştirebilim.. Mesela kızımın adı Elif Zeynep, ismi uzun ama acaba evde isim maketmi yapsam.. Arka fona kartondan çiçekler yapıp, 2 yana balonları mı assam.. Fikirlerinize ihtiyacım var, şimdiden teşekkürler dostlarım..❤❤❤🌺🌺🌺🌺