betard Kızlar bebeğimin dışkısı arada kötü kokulu ve yeşil oluyor nedeni nedir acaba anne sütü ve mama alıyoruz 😕
Masumkelebek betard anne sütünün su kısmını çok emdiğinden olabilir bide protein alerjisi olabilir kan varmı
Neslihansr betard üşütmüş olabilir . Sürekli yeşil kaka yapıyorsa doktora götür bence . Bizim arada yeşil oluyo o da üşüttüğü zaman falan
betard Masumkelebek aynen olabilir kısa süreli emiyor ne yaptıysam memede fazla tutamadım sütümde az gerçi
betard Neslihansr yok sürekli yapmıyor arada yapıyor bende anlamadım dikktde ediyorum üşümemesi için ama ya ön sütü faxla içiyor çünkü iki üç dakika emip bırakıyor ya da üşütüyor bu ikisinden biri 😕