Kızlar merhaba oğlumun gözyaşı kanalı tıkanıklığı var. Doğduğundan beri masaj yapıyorum. Açıldığını nasıl anlarım. Yani saçma bir soru gibi gelmiş olabilir ama yani bir gün sulanma olmazsa açıldı diyebilir miyim? Açıldıysa tekrar kapanma ihtimali var mı masaja ne zamana kadar devam etmeliyim? Masajla bu konuyu çözenler yardımcı olabilirse çok sevinirim