Merveeeeeee0901 Kızlar 28 günlük bir kızım var bugun gözü capaklanmaya başladı ve sulanıyor anne sütü iyi geliyor 1 damla damlat diyorlar pamuk ve ılık su ile siliyorum ama tekrarlıyor başına böyle bişey gelen var mı?
SelmaBayram Merveeeeeee0901 anne sütü sürmeyin kesinlikle. Anne sütü şekerli olduğu için göz kanallarında tekrardan tıkanıklığa neden oluyor. Bu sebeple iyi olsun derken çapaklanma süresini daha da uzatmış olursunuz. Ellerinizi güzelce yıkayın çay demini süzün ılık olsun pamukla beraber ovalayarak bebeğinizin göz pınarlarına masaj yapın bunu her gün yapabilirsiniz. Benim bebeğimde de oldu yaklaşık 6 ay sürdü. Bu şekilde olumlu sonuç aldık. İlaç kullanımından yana olmadım hiç doktorumuzun önerisiyle bu şekilde atlattık çok şükür
Mom727373 Merveeeeeee0901 göz masajı vardı youtube’da izleyip hergün yaptım geçti. Bazen damarlar tıkalı olunca yapıyormuş diye biliyorum ama düzelen bişey
Leyeegae Merveeeeeee0901 13 günlük benim bebeğimde. Çocuk doktoru damla verdi 1 gunde iyileşti. Bende anne sütüyle sildim su ile sildim fayda etmedi. Cok şükür şimdi iyi. En iyisi doktora danışmanız 😊 geçmiş olsun