Oncelikle ispanagin her turlusune bayilirim fakat sirf yikama derdi oldugu icin almak istemiyorum. Bi avuc ispanak yiycem diye bu su kitliginda dunya su harcarken vicdanim sizliyo fakat oglum artik kati gidaya gectigi icin onu bundan mahrum etmek istemiyorum var mi sizin uyguladiginiz kolay bi yontem.
Ben once kokleri temizleyip suya basiyorum bu islemi 4 5 kere yapiyorum sonra ayri ayri bi kere sirkeli suya bi kere de tuzlu suya koyup yikiyorum. Sonra bi kac kere daha suya basiyorum en son da tek tek yapraklari yikiyorum.