Pamukkizimmm Yaklaşık 15-20 gün önce e-bebekten aldığım baby plus tekli süt sağma makinemi satmayı düşünüyorum.Sadece bir kez kullanıldı bebeğim bir dakika bensiz durmadığı için vakitsizlikten sağım yapamıyorum.İlgilenenlerle iletişime geçebiliriz