Birceninannesi Guzelkizim1 evet böyle çok normal daha çok iltihaplanabilir o akıp yeniden olabilir üstü kabul bağlayıp düşebilir hepsi normal doktorumuz anlatmıştı
Splash-Splash-Love Guzelkizim1 Yanlış hatırlamıyorsam soğuk kompres iyi geliyor bir sorun doktorunuza. Sivilce tarzı olması gerekiyor bu kadar şişmesi normal mi bilmiyorum
Zeytin_cekirdegi Guzelkizim1 normal canm oynama htta orsı iltihap gibi akıntıda yapabilir aksin kendisi sen silme doku ma yani bizzdede öyle oldu aşının tuttuğunn göstergesiymiş ama şimdi nırmale dçndü sadece hafif pembemsi orası.
Cemredilara Doktor veya hemşire zaten bu yönde olacağının bilgisini veriyor.Aşı etkisini o şekilde belli ediyor normal bir durum.