kitapkokusu_ bizim gibi sabah öğle akşam ne pişirirsem onu yiyor.eğer yiyemeyeceği bir şey yaparsam ogluma ayrı pişiriyorum.sebze, et ürünleri ve corba muhakak oluyor zaten.zeytinyağı ve tereyağı harici yağ kullanmıyorum. Tuzumuzu kendımız eklıyoruz. Aralarda da kuruyemiş,meyve,kuru meyveler yıyor.canı istedikçe de emıyor