S-T-M Bebegim eline kardesim.oynasin diye vermis oglum.ucuyla alnini biraz birazda.kasini cizmis daha bugun oldu ne surebilirim cani acidigi iciin katilir gini oldu zor susturduk ne sursem.gece o.cizik kizariklik
dilara10 @S-T-M bişey sürmenize gerek yok derin bir kesik değil sonuçta. Ha içiniz rahat etmezse az bişey zeytinyağı ya da pişik kremi sürün yumuşatır