Rmeysa058 evet benim annem amsdardama gitti çok sıkıcıymış korne sesi bile yok diyo hava da yagmurlu hep bi dolaşcak avm bile yok diyo istnbul cennet demişti çok farklı tabii sizin durumla ama kafanızı boşaltın bu konuya takılı kalırsanız çok üzülürsünüz kendimden biliyorum düşünmeme çalışın ve eşiniz çok önemli faktör burda benimki sürekli işten gelince beni gezdiriyo şuan çok alıştım mesela evime bebeğe yani isterdim tabi ailemin yanında olayım istanbulda herşey daha güzel olurdu eminim ama eşimin bütün ailesi burda ve elinden gelen herşeyi yapıyo alışmam için işim de burda arrık ben kafama çok talmama çalışıyorum siz de öyle yapın bence kabullenin