Mom042 her şeyi otizme bağlayanlar yüzünden paranoyak olduk resmen yaa size değil lafım asla haklısınız anneyiz hepimiz endişeleniyoruz ama cidden sıkıldım buradaki otizm başlıklarından, bi gece sabaha kadar uyumadım 3 buçuk aylık bebekte otizm belirtisi var mı diye aradım halbuki bu belirtiler en erken 1.5 yaşında kendini gösteriyormuş rabbim bütün herkesin evladına sağlık sıhhat versin inşallah hiç bir anneyi korktuğuna uğratmasın. Merak etmeyin bebiş ses çıkarıyormuş sonuçta