Fatosemir 4 ay da alışma sürecinde yedik etrafa bakıp tanıyordu ve belirli bir süre de anne ve babasını sürekli yanında istiyor o süreçten sonra rahattım ben oyun oynuyor gülüyorsun surekli yani öyle abartılı hiç atak dönemi geçirmedim ben çok şükür 🙏👶 zaten gaz problemi desen benim bebeğim 2 aylıkken gaz bitti 🎉