Yenianne0204 Hanımlar merhaba 6 gün önce doğum yaptım. Göbeğim kaldı tabiki. Düzleşmesi icin önerileriniz nelerdir acaba herkes bu postun altında toplanıp benim gibi ihtiyacı olanlara yardım edebilirmi 🙏🏻🙏🏻
Mugeela44 Yenianne0204 doktorunuza sorup korse takabilirsiniz. Ben doktoruma sorup hemen korsemi takmıştım ve üstüne de sürüyerek bi yazma da bağlamıştım. Ve bol boll su içtim emin olun şimdi hiç göbeğim yok 🤷🏼♀️
Ali128 Yenianne0204 1 sene önce doğum yaptım korse vs kullanmadım ama alt karnım allaha şükür fazla yok ama düzde değil 🤷🏻♀️🤷🏻♀️😁 1 haftadan sonra korse takabilirsiniz doktorunuza sorun yinede ama kesinlikle takın belki taksaydım bende düz olurdu 🤷🏻♀️
Simsiminannesii Yenianne0204 doğumdan 15 gün sonra korse takmama izin verdi doktor düzenli takamasana baya faydasını gördüm 45 günlük olduk çok hafif bi şişlik kaldi