Civcivimm_ Kizlae bebegimin yüzünü bir yazmayla örtemeyene kadar uyumuyor uykusu olsa bile kapatanda bakıyorum uyumaya basliyor kapatmayinca da saatlerce tavani izliyor sizinde boyle mi
Snygnr Civcivimm_ çok tehlikeli. Biraz sabırla halledebilirsiniz. Örtmeyin saklnleştirin sevin ama örtmeyib.
Justmom Civcivimm_ benim kızım 2-3 ayından beri ışıktan rahatsız olduğunu belli ediyordu. 11 aylık şuan. Uyuyacağı zaman yüzüne yanında battaniye örtü oyuncak kıyafet ne bulursa onu çeker. Bende durumu farkettiğimde ona uyku oyuncağı verdim. Onu yüzüne kapatarak uyuyor. Bu onun seçimi ve ona saygı duyuyorum. Yani bence öyle uyumasında sorun yok
Fatosemir Civcivimm_ onun yerine şapka geçirin başına gözlerini kapatın. Eşarp, yazma, örtü tehlikeli. Aksine benim oğlumda yüzünde bi şey olsa hayatta uyumaz
ftsdmrhn Ya 1 gün uyumaz 2 gün uyumaz hadi 1 hafta uyumaz ama en sonunda uyur, bu uyku konusunda bebeğimle çok inatlastim ( yaptığım doğru demiyorum) ama eninde sonunda onlar alışıyor sadece sizin sabırlı olmanız gerekiyor
SaremAselim_0817 Civcivimm_ ya alışır muhakkak ama ilerde çabuk dalar uykuya ben büyük kızımı hep gözü kapalı uyuttum yani ikinci kızımı da öyle uyutuyorum
Mom078 Civcivimm_ Ama bundan vazgeçirin gece gündüz ayırımını yapamaz sonra daha büyük uyku problemi olur
Civcivimm_ Mom078 gece gündüz ayrımını ilk ayima göre yapiyor ben nefes alamas diye korkuyorum o yuzden bırakmak istiyorum 1 kere denedim ağlayınca bıraktım
elifle Civcivimm_ acaba yatirdiginiz oda çok mu aydınlık geliyor,gündüz uykusu çok karanlık olmamalı gündüzü bilmeli ama biraz da loş olmalı,daha rahat uykuya gecebilsin.
Civcivimm_ elifle yoo canim aydinlik deil güneşlik bile kapali yazma o kadar karanlik etmiyo cok ince onda sanki aliskanlik gibi olmuş yuzune kapanınca uyumasi gerektiğini anlıyor gibi
elifle Civcivimm_ Rutin yapmış onu o zaman 3 aylıkken bende yaşadım böyle bişey odayı kararttik geçti sonra.