izmir35
Ben kızımı hemen hemen 4 aydır Karataş Hastanesi Cem beye götürüyorum, hiçte öyle denilen gibi ilgisiz ve lavbayi değil. Kendi doktorumuz ayrılmış o yüzden Cem beye gitmeye başlamıştık. Baya ilgili her soruya cevap veren herşeyi detaylı anlatan samimi bir doktor. Her gittiğimizde en az 20 dakika sürüyor muayene.