Merhaba kızlar normal doğum yapalı 2 ay 22 gün oldu ve 2. Çocuğum ama doğumdan sonra ayak parmaklarımda uyuşma oldu aynı durumu yaşayan anneler varmı……. Fıtık dendi emar çektim değilmiş şekerim de normal şimdi 1 haftadır vitamin kullanıyorum ama geçmedi