6 aylık bebeğim hiç memeye düşkün değil gibi. Gece uykusu haricinde çok isteksiz emiyor daha sütü indirmeden sağa sola dönmeye başlıyor. Ek gıdaya da isteksiz gerçi. Hep huzursuz ve huysuz. Sütüm mü az geliyor acaba. Çok üzülüyorum😔 niyetim en azından 1.5yaşına kadar emzirmek. Böyle olup da uzun süre emziren var mı?