Ozcskrl Geçmiş olsun canım. coraspin 100. Clexane/ oksapar0,4 minoset tb clexane rapor yada uygun teshisle öder. Diğerleri cok bişi tutmuyor zaten katılım payı ödersin. Varsa birde muayene ücretlerin cıkar. 🤷🏻♀️
Mom0988 MiracAlpinveUmutunAnnesi Sessiz sessiz takılıyorum buralarda çok yorgunum ya sen nasılsın canım.
MiracAlpinveUmutunAnnesi Mom0988 Hastayım ben ya aklım çıktı covid oldum diye test sonucum negatif ama halen nefes almakta zorluk cekiyorum bugun daha iyiyim ama acilde iğne falan oldum
Mom0988 MiracAlpinveUmutunAnnesi Ya çok geçmiş olsun canım.Aman Allah korusun tam hasta olma havaları bu havalar dikkate etmeliyiz.Rabbim şifa verilen insallah.Balli ihlamur sarımsaklı tarhana çorbası ic bol bol Kuzun nasıl oldu .
Organikumos Bebekakgun clexana için rapor çıkarabilir aslında kadın doğuma gidersen çok düşük bir rakama alırsın ama korona olduğundan mı gidemedin neden böyle reçete vermiş ki sgk nın karşıladığı ilaçlar normalde bunlar.
Aybarss_Mom Bebekakgun rapor çıkartırsan oksapar için para ödemiyorsun eğer devlet reçeteli olursa tek kutu 50 tl yoksa özel de 185 tlydi geçen sene