Emine0852 Giray vanilya surubunu kat dedi doktorum gene içmedi yaa her türlü yolu denedim en son 1 yas ustu olan mama varmis ondan al dedi bebeğim kucuk daha 3 ay 7 gunluk korktum almadim
Giray Emine0852 bide sütünüz varda eger kendi sütünüzü karıştırıp deneyin bebeklerde haklı baya kötü kokusudda tadıda pekmezlede karıştırın bü öyle deneyin benim bebegimde 3 ay 8 günlük 1 ocakta doğdu sizin alerji bagırsak tepkilimi ciltmi
TgbasultAn Giray ben yumurta yediğim zaman kakası yeşil oluyordu. Sizin yediğiniz bişeyden olabilir süt vs alerjık besinler gibi
Emine0852 Giray benim ki de 1 ocak doğumlu cilt de var bağırsak da cidden kokusu iğrenç hakli bebekler
Giray Emine0852 inşallah ek gıdaya geçince düzelir siz ne zaman gececeksiniz ben mayısın sonlarına dogru düşünüyorum
Emine0852 Giray benim doktorum 4 4 bucuk aylıkken basla dedi senin ki kac kilo suan benimkinin gelişimi iyi diye başlayabilirsin dede