Merhaba. Dün gece sağ göğsümde başlayan ağrı ile sabahı zor ettim duşa girdim oğlumu emzirdim masaj yaptım ama bana mısın demedi 😥 sabah kendimi doktora attım meme usg çekildi iltihap var mastit dedi antibiyotik ve ağrı kesici verdi başka da bişey demedi napmam gerektiğini 😥 başına gelen anne var mı çok ağrım var nasıl çözeceğim bu ağrıyo 😢