Didem34 Eğer dikiş yerinde iltihap açılma kanama yoksa rahimden kanaman olması normal benşm doktorun dediğine göre. Hele ki emziriyosan daha uzun süre kanaman olabilir düzensizlikler olabilirmiş herkes 40 gün kanama norml der ama benim bebeğim 3 aylık..2 ay full kanamam oldu 2 aydan sonra da bir durdu bir başladı 2 buçuk ay net sürdü yani hâlâ arada lekelenme oluyor canım 40ın çıkınca 40 muayenesine git doktor USG ile rahmine bakar iyileşmesi toparlaması nasıl söyler sana