Dün ben mutfaktayken eşimle kızım salonda oturuyorlardı eşimde gözünden kaçirmiş kızım konfeti yutmuş. Çıkartmaya çalıştık fakat çıkmadı en sonunda gözükmemeye başladi yutmuş oldu. 2 kez çıkartmaya çalışınca kustu. Sonradan hiç bir şey yokmuş gibi davrandı yani iyidi bir daha kusmadı, konuşuyor yiyor içiyor fakat halen konfeti çıkmadı. Doktor bir şeyler ver yesin ve 4-5 gün bekleyin bezinde görülmesi lazım. Bugün yaptı fakat çıkmadı bir şey, eğer çıkmazsa ultrason yapcaklarmış peki sonrasında nasil çıkartcaklar acaba? Kızım şuan gayet iyi çok şükür ama çok korkuyorum. Başına böyle bir şey gelen varmı siz ne yaptiniz? 😣😣😭
konfetide bu yapışıyor çıkmıyorda kolay kolay.
[url=https://ibb.co/NCdSJt3][img]https://i.ibb.co/r0RszFt/B7-CBE871-8-BD5-45-C5-8-C32-865-B1-B8324-FA.jpg[/img][/url]