Arkadaslar 7 ay 10 günlük olduk kızım hep huzursuz bir bebekti ama Allahim bu 7 ay ile beraber resmen evde terör estiriyor hic bir şekilde durmuyor sabahtan aksama kadar bagiriyo kac kere dr gittik tahliller yapıldı bir sey yok dis dedik cok sukur disleride cikti hala duzelme yok ek gida yer istahi güzeldi sağarak verdiğim için ne kadar içtiğini de biliyorum fakat su 10 gündür istah falan kalmadı ne sut icuyor ne ek gida sizde durumlar nedir ayni şeyleri yaşadığımız arkadaslar var mi