hulyaaa-123 Ev doğalgazlı ve odasının peteği hep açık, aslında doktorlar önermiyor diye biliyorum ama anne yüreği işte acaba üşüyor mu diye düşünmüyor değilim. Eşimle bi çözüm bulduk battaniyeyi yatağın altına sağdan soldan ve aşyağıdan güzelcene sıkıştırıyorum sabaha kadar aynı şekilde duruyor