ozlemtolgaerdem bebek eğer yenidoğan değilse geceleri uyandırmayı doğru bulmuyorum. benim kızım da 1,5 aylık oldu artık ve geceleri uykusu uzarsa kendisi mızırdanana kadar uyandırmıyorum emmesi için. 1-2 kere korkup uyandırdım 5 dk'dan fazla ememiyor uykusu ağır geliyor. İyice zorlayıp uyandırırsam da ağlama krizine giriyor uykusu bozulduğu için yine emmiyor memeyi itiyor. ama ellemezsem kendi uyanırsa güzelce emiyor geri uyuyor. o nedenle sarılık riski olmayacak kadar büyümüş bebekleri didiklememek gerek gece uykusunda.