Tutucam inşallah. Sütüm az oğlum hareketli ama geçen günlerde birkaç gün tuttum elhamdülillah bir sıkıntı olmadı. Rabbim yardım ediyor . Tamam zorunluluk yok ama eski dönemler gibi de hayatımız yok kimse alınmasın kırılmasın . Sahurda takviyelerimizi alırsak temizlik akşam yaparsak 1 ay idare edilir . Ben bu hafta dip temizlik başladım oda oda yapıyorum. En azından iki hafta bünye alışana kadar rahat etmiş olurum .