Bu açtığım kaçıncı başlık ne çok çektim iştahsızlığından. Diş çıkarıyor hiçbir şey yemez oldu. Saat 3 olmuş hala sabah içtiği 100 ml portakal suyu ile duruyor. Geçtiğimiz günlerde telefonla ağzını elimle açarak filan yedirdim ama nereye kadar böyle gidecek? Bugün artık telefon da vermeyeceğim dedim acikirsa yer dedim yok ama benim kızımda acıkma hissi yok. Baktım çok kafaya takıyorum kendi akışına bıraktım tamam yeme dedim ama içim içimi yiyor ben ne yapacağım, bir akıl verin bana nolur. Böyle zamanlarda ne yapıyorsunuz kendi haline bıraksam içim rahat değil zorla ya da telefonla yedirsem yemek yemekten soğur diye korkuyorum ben ne yapacağım 🤦🏼♀️ 14 aylık olacak bu arada, kilomuz ortalamanın altında