Karamel20 Merhaba✋ Bebeğim suan 7. Ayında… Doktorumuz bexero ve nimenrix aşılarının ilk dozunu aynı gün vurdurabilirsin dedi. Aynı anda yaptıran var mı, zararı oldu mu ? Ben nimenrixi 1 yasında tek doz vurdurmayı düşündüm ama doktoru 2 doz öneriyor..?
Gin Karamel20 aynı anda yaptırmadık biz, farklı aylarda yapıldı. 2 doz nimenrix 3 doz bexero oldu. forumda vardı sanki iki aşıyı aynı günde olanlar.
Selinglr Karamel20 bence aynı anda yaptırma zaten huysuzlaşıyorlar ateş cıkabılıyor risk almazdım ben şahsen tabi yine sizin biliceginizbir şey
Mlkmhrrm Karamel20 oğlum 5 aylık bexsero ilk dozu yaptırdık 2 doz daha yapılacak tek 4.doz 2 yaşından sonra ikisi birlikte yapılacak dedi doktorumuz niye ilk aşıda 2 tane diyorlar acaba geçende birisi yazmıştı yine
Vanilya Karamel20 Bize de son sızladı beraber vurayım gelecek y dedi. Ama ben kabul etmicem. Çünkü bexsero ikinci doz çok kötü geçti kızım çok kötü oldu. Ayrı ayrı yaptırıcam.
antropologanne Karamel20 Nimenrix tek dozu bile cok huysuz yaptı kızımı. Ben olsam aynı anda yaptırmazdım.
Yagizim2020 Karamel20 ayrı yaptırdım ben de 7. ayda sadece bexero oldu 8. Ay diğer grubun aşısını oldu, 9. Ayda bexero 2. Doz oldu. 1 yaşından sonra da pekiştirme dozları varmış