Selam arkadaşlar 2 yaş civarındaki bebeğimle çok şükür emzirmeyi bıraktık zorda olsa 😂 tam zamanında diye düşünüyorum iki haftadır falan emmiyo tabiki genelde memede uyuyan bi bebekti malesef doğduğundan beri nerdeyse hiç sallamadım yada uyku eğitimi de vermedim çünkü zaten uykuyu hiç sevmiyor emmeyi bıraktığından beri uyku eğitimi veriyorum ve inanılmaz güzel bişey onun kendi kendine uyyabildiğini görmek gece sorun olmuyor ama gündüz uyuması çok zor oluyo özellikle sabah dışarı falan çıkmadıysak iki saatte uğraşsam uyumuyor bazen daha çok küçük olduğundan gündüz uyutmayıda bırakmayı düşünmüyorum sorum şu bebeklerine uyku eğitimi veren anneler gündüz için yaptığınız kolaylaştırıcı bişeyler varmı yada sadece gündüz sallasam zorda kaldıkça bu sefer de sallamaya alışıp gece kendi uyumayı reddedip sallanmak mı ister diye korkuyorum tabiki her bebek farklı ama değişik önerileri de bilmek istedim