busrasilra14 Kizlar merhaba. 9 aylik kizamikcik asisinin yan etkisi varmi acaba. Ates yapiyormu veya banyo ettirebiliyormuyuz
Adamelis12 busrasilra14 biz 13.Ayda olduk ateş yapabilir demişti ebemiz ama olmadı ateşi sadece dün farkettim (1 hafta oldu) aşı yeri sivri sinek ısırığı gibi kabarmış 1 haftadır huysuzdu zaten ondan diye düşünüyorum. Ateş 38 e kadar normal ondan sonra müdahale edebilirsiniz ateşlenirse ılık bir duş aldırıp düşmezse calpol verin acısını alır ☺️🙏
dios_gokta busrasilra14 9.ayda aradılar ama bebegım hasta dıye 10 ayında yaptırdım bı sıkıntı huysuzluk ates yasamadık
ErkekkAnnesii busrasilra14 biz de olduk 9. Ayda bir sıkıntı yaşamadık şükür ateş yapabilir dediler sıkıntısız geçti çok şükür
Rabiaahmetmirac busrasilra14 bugün tam 9 aylık olduk aile heki liğine gittik aşı olcaz diye bekliyorduk aşı kaldırıldı sadece kontrol dediler anlamadım
Aselimb Bizde dün olduk, sağlık bakanlığı 1 yaşında yapilan kızamık aşısını 9.aya çekmiş , banyo yaptirabilirsin dedi hemsire bize atesimizde olmadı şükür
GzmEyll 9.ayda yapılan aşı sadece Kızamık… 1 yaşta yapılan üçlü karma Kızamık-Kızamıkçık-Kabakulak… Ama şuan kızamık alışı Türkiye genelinde sıkıntılı benim bulunduğum yerde de aşı yok yaptıramadım henüz kızıma
3MelekAnnesi3 busrasilra14 biz sorun yasamadık cok kolay ve en basit aşı 9.ay asısı demişti hemsire hatta oglum aglamamıstı bile o derece
Sinemmmmm Rabiaahmetmirac bakalim bende yarin gidip kaydimi.aldirxam saglik ocagina da soruym bi merak ettim