2kezanneoldu Hanımlar kullanıp memnun kaldığınız şampuan saç kremi cilt bakım ürünleri neler ve memnun kalmadığınız neler var 25 yaşımdayım ergen gibi yüzüm sivilce torbasına döndü ya çok üzülüyorum siyah nokta sivilce biktim artik… BEBEK gibi cildi olanlar ne şanslı ya😢😢
Yesillimon 2kezanneoldu Şampuan bioblas kullanıyorum, doal keratin sütü kullanıyorum krem olarak,cilt bakim ürünleri olarakta yvesrocher yüz yikama jeli,procsin serumlarini kullaniyorum 10 günde bir de dermoroller uyguluyorum cildime👌🏻