Busegg Kızım sadece anne sözcüğünü taklit ediyo. Bababa dedede gibi hecelemeye ne zaman başlaması gerek 6 ay 7 günlük
Sibell677 Busegg daha kucuk bence söyler annesi bizim ki 6 aylık baba diyor aslında belkide biz öyle anlıyoruz babba babba diyor 😀
Annis-ogul Busegg 7 ay 12gunluguz neredeyse bi aydır babildiyor ama dun kontrole gittiğimiz zaman normalde 8.ayda filan yapması gerekenleri erken yapiyor dedi.
Aysenes Busegg 7,5 aylığız düzeltilmiş 6,5 daha 2 gündür kendi kendine birleyler konuşuyor 😂 dadadada gibi. Birde sinirlenince kızar gibi birşeyler diyo 😂
Busegg Sibell677 bizimki de sadece anne diyo 😄 ben çok anne anne diye heceledim başında çocuk bi onu taklit ediyo😄 bide ağlarken mimimimi 😄
Busegg Annis-ogul bende normalde 6 ayda başlar diye biliyorum ama bu ay o zaman başlar büyük ihtimalle. Anne ve mimimimi diyo 😄
Busegg Annis-ogul ayy hadi inşallah. Yeni şeyler yapmaya başlayınca çok hoşuma gidiyor😄❤️ 6. Ayın dil gelişiminde hecelemeye başlar yazıyodu o yüzden merak ettim
Annis-ogul Busegg aynen cnm yavas yavas hepsi olur allahim saglik versin😀bizim ki susmuyor hep bagiriyo