Arkadaşla bebeğim 4 buçuk aylık 2 haftadir memeyi emerken kendini çıkartıp agliyor saga sola bakmak istiyor ayakta emzirmeye çalışıyorum gene aynı şey sonra acliktan elini ağzına sokup emmeye başlıyor doğru düzgün emmek istemiyor sanki zehir var gibi nabacagim bilmiyorum atak dönemi heralde mama verince iciyor biberonla tamamen memeden kopacak diye ödüm kopuyor yardım lutfen