Merhaba arkadaşlar, kızım 14 aylık 9.100kg boyu 75cm aslında ben pek kiloya takılan biri değilim çünkü motorik gelişimi hareketleri çok çok iyi ama bu sabah doktor pediasure mama verdi persentili düşük kalmış dedi. Baya canım sıkıldı çok iştahsız bi bebek çok zor yiyor ve aşırı hareketli. Ben biraz paketli şeylerden uzak durmaya çalışıyorum sütüm var günde 2 kez ve geceleri emziriyorum bu yüzden hiç mama bile kullanmadık ama şimdi mecbur kaldım. Bir de argivit önerdi ona başlyacağız. Bunu kullanıp faydasını veya zararını gören var mı? Veya bana ne önerirsiniz 😔