Emiree ben başta cırtlı korselerden kullandım daha sonra yamunanın balenli olan korselerinden aldım hani şu giyince kum saati şekli veren 😄 başta dikişlerim biraz acıdı bi süre bıraktım 40 ımdan sonra sanırım rahat bi şekilde takmaya başladım.Belim normalde 85 cm korseyi takınca 79/78 oluyo o kadar dar yani