Humus geçtiğimiz aralık ayında evimin yakınlarındaki kuaföre gittim. Hangi renk istiyorsun dedi, küllü sarı gösterdim internetten ombre olarak. Aynı bu şekilde olsun dedim bana yaptığı kızıldı o da aralara ve aşağılara kızıl atmıştı. O an güzel göründü gözüme alakasız olmasına rağmen. Ama eve gelince ben böyle istememiştim bunu neden beğendim diye kendime kızdım. Kuaföre yazdım, bu rengi küllü sarıya döndürelim diye, o da 4 ay sonra anca olur yoksa yanar dedi. O saçla 1 ay durabildim anca. 2 sene önce ombre yaptırdığım kuaförden çok memnun kalmıştım, hemen ona gittim ve istediğim mükemmel saç rengine ulaştım hem de saçlarım hiç yıpranmadan. Evet çok maliyetli oldu iki kuaför de ama en azından kalbim rahat şimdi. Ve asla bir daha önceki kuaförün önünden bile geçmeyeceğim. Ehli olan bu işi yapmalı kesinlikle 🤦🏻♀️