fatimas27 Gulayy canım benim bebegım de 27 gunluk aynı durum biz de de var esım doktora soracak bakalım
Gulayy SaremAselim_0817 aynen vallahi doktora gitmek istiyorum ama kaynanam sütünü sür geçer diyor geçiyorda yani bı süre sonra kafam çok karışık vallahi napcam bilmiym
SaremAselim_0817 Gulayy doktora da insan gidesi gelmiyo ki heryerde hastalık var allah yardımcımız olsun
fatimas27 Gulayy canım esım sordu esım de hastane de calısıyor. Doktor demıs ince giydirin ustune cok kalın örtmeyin. Yeni dogan cocuklarda normal mis. Gıydıgı sey alerji de yapmıs olabilir demıs. Korkulacak birsey yokmus. Uzun surerse getirin bakalım demıs
Gulmrt SaremAselim_0817 merhaba bebeğiniz henüz çok küçük alerji testi yapılmaz demişti doktorumuz 6 aydan önce. Eviniz çok sıcaksa kalın giydirmeyin yenidoğanlarda bebek egzeması da oluyor doktorunuza mesajla ulaşabiliuorsanız mesaj olarak atın bence. Çok tüketiyorsanız süt ürünleri ve yumurtayı bi kesin bi kaç gün öyle deneyin. İsilikse mustela stelatopia geçiriyor iki kullanmada ♥️
Gulmrt Bir de kıyafetlerini organik deterjanla yıkayın yumuşatıcı kullanmayın mümkünse 100% pamuklu giydirin ♥️
theAna Gulayy bu isiliğe benziyor ama diğer attığınız çok fazla alerjik olabilir doktora gösterin mutlaka
theAna theAna isilik böyle, sıcakta çok belirgin oluyor genelde [url=https://hizliresim.com/qbPIYa][img]https://i.hizliresim.com/qbPIYa.jpg[/img][/url]
Alya88 SaremAselim_0817 bizde kan testi yaptılar kandan soya alerjisi cikti ama biz deneyerek çilek brokoli ve yumurta alerjisini bulduk suanlik