Leylacan Kızla doktor 2500 kilo olana kadar emzirmem yasak dedi bebeğim 2260 doğdu ama sağıp vermemi söyledi sizler böyle bi şey duydunuz mu ?
ipek39ela Leylacan canım bilgim yok ama şöyle düşündüm daha çabuk toparlanması kilo alması için iyle demiş olabilir çünkü çene kasları çok kuvvetli olmadığı için emerken uyuyakalma vs de oluyo ten temasından dolayı. Emerek kilo alması belki sagip vermeye göre daha yavaş olur diye düşündüm ben ama dediğim gibi bilgim yok sadece tahmin yürüttüm ❤
2015 Leylacan eltim erken doğum yaptı bebek 2 kilo olunca hastenden çıktı lar eve geldi emzirdi öyle bişey doktor lar söylemedi hatta hastendey Ken gitti emzirdi
Rumus1 Leylacan benim bebeğimde 1990gr doğdu ben sadece emzirdim bana hiç öyle demedi şuan 6aylık çokta güzel toparladı
BeyzaLivaLeyla Leylacan canım çabuk toparlanması için demiş olabilir benim kızım 2700 doğdu 2450 ile hastaneden çıktık ilk 2 gün mama verildi hastanede onun haricinde emzirdim 1 hafta sonra kontrole gittik yetmediğini öğrendim doktor hem sağım yap hem emzir dedi çabuk toparlansın sarılık olmasın dedi öyle yaptım geceleri biberonla süt veriyordum sonra sağıyordum gündüzleri hep emziriyordum 1 ay böyle yaptım sonra sağımı kestim normal emzirdim
Roseses Kızım 2400 gr dı ama emzirdim ben, tahmin yürütüyorum tamamen belki çene kasları gelişmedi emerken kaç cc süt gidiyor midesine bilemiyoruz tabi sağarak verirsen kaç cc içtiğini bilip hesaplarız falan diye mi acaba sağarak verin dediler
ikizlerinannesi2985 Leylacan bana yasak demediler ama biberonla ver bir an önce kilo alsın demişti doktor. Çünkü içinde eoprotein mama koyuyordum kilo alsın diye. Ondan dolayı söylemiştir. Biberonla ne kadar içtiğini görüyorsunuz ya ondan
ae2121 ikizlerinannesi2985 bizim de doktorumuz biberonla ver dedi, ama suan mememi tutmiyor biberon yuzunden, sizin oyle oldu mu
Mom7856 Leylacan aslında emdiklerinde sağımdan çok daha fazla içtiklerini biliyorum biz görmediğimiz için azmış gibi geliyor bize ama sağmaktansa emmesi çok daha iyi olur O doktorun diplomalı olduğundan şüphe ettim şu an
Defnelihayat Leylacan bende premature dogum yaptim hastanede once emzirdim sonra sagdigim sutu biberonla verdim bebegim hastaneden ciktiginda 2135 di 40 gunluk oldu hâlâ once emziriyorum sonra sutumu sagip veriyorum o kilodaki bebekler emerken kilo almak yerine daha da cok kalori sarfediyolar ve cok cabuk uyuyolar emerken yani en azindan benim kizim oyleydi
ikizlerinannesi2985 ae2121 aynen öyle. Ama bizimkiler yoğun bakımda alıştılar biberona. Oğlum emiyordu aslında arada unutmasın diye emziriyordum ama o da kaliteli ememiyordu. 3000 gramdan sonra proteinli mamayı bırakıp emzirmeye calıstım. 45 dk emiyor, hala açtı. Anladım ki çocuk düzgün ememiyor. Sonra mecbur sağarak verdim
bgmtnk Benim kızım da 2250 doğdu. Doktorum hiç emzirme demedi ama zaten ilk on gün ememedi kasları gelişmediği için kaşık biberonla besledim on gün boyunca sonra alıştı memeye
Zgr26 Leylacan benim oğlum 2350 gr dogdu ben böyle saçma bir şeyi ilk kez duyuyorum 🤷♀️ Doktorumuz, bebek hemşireleri ve emzirme danısmanımız da sürekli emzirmemi tavsiye ettiler