Hanımlar bebegım 10×gunluk henuz ıkı gun once emer uyurdu 2 saat 3 saat(sılıkonmeme ucuyla emzırıyorum bu arada) ama 2 gundur gecede gunduzde yarm saat bır saat uyyor uyanıyor halbukı cısını kakasını normal yapıuor gayet ıyı emıyorda doydugunu dusunuyorm gazıda cıkarıyorumm gene cok zor. Uyyor nıe acaba? Bu gun sabah 6da uyandı yenı uyudu sımdık zor uyuttum sızce nıe boyle? Yavrusu bole olan var mı?