Merhaba. Oğlum 14 aylık 7 aylıkken teşhis konuldu. 11 aylıkken fakülteye yönlendirdi kendi çocuk doktoru. Fakültede tomografi ve doplör çekildi ameliyat olma derecesinde değil şu an dedi doktor. İki yaşına kadar her üç ayda bir geliceksiniz dedi 10 gün sonra kontrolümüz var her gittiğimizde tomografi ve doplör mu bakacaklar bı bilginiz var mı .